Op vrijdag 6 juni staakt het personeel van de NS. Dit betekent dat er mogelijk geen treinverkeer is die dag. Als je normaal met de trein reist, is het belangrijk dat je tijdig ander vervoer regelt om op tijd bij het examen te komen.
Blijf goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen via de website van de NS https://nieuws.ns.nl/ns-mogelijk-geen-treinverkeer-vrijdag-6-juni
Zorg dat je goed voorbereid bent en voorkom vervelende verrassingen!